Elvis täällä taas moi. Muistin pitkästä aikaa, että ihmisten ollessa töissä voin viihdyttä itseäni. Pitkin päivää nukkuminen olikin hirmu tylsää. Onneksi mulle jätetään tänne kaikenlaista aktiviteettiä. Esimerkiksi Anskun käsilaukusta löytyy tosi monipuolista raadeltavaa! Haastetta puolestaan löytyy isosta rahin päälle jätetystä nenäliinapaketista, kun ottaa tavoitteeksi repiä nenäliinat pieniksi suikaleiksi tiputtamatta niitä kuitenkaan lattialle.

Olen myös kuullut huhuja jostain ihmeen mätsäristä, ja kai mulle on jotain naisseuraakin tulossa viikonloppuna. Elleivät kuseta. Ansku lupasi kuitenkin pitää mulle seuraa loppuviikon. Harmi vaan, ettei se juuri vaivaudu sohvalta nousemaan, vaikka mulla olis virtaa tosi paljon! Riston kanssa ollaankin sitten käyty välillä pitkillä metsäreissuilla.